25 Şubat 2015 Çarşamba

MASA ÖRTÜSÜ

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba...
Bu aralar yarım kalan işlerimi bitirmekle meşgulüm.O nedenle pek paylaşım yapamıyorum ama fırsat buldukça paylaşımlarıma devam edeceğim inşallah...Bir süredir bitmeyi ve benim dikmemi bekleyen mutfak masam için yaptığım masa örtüm ve ranırımı sonunda diktim ve bitirdim 

Bakalım beğenecek misiniz:))






 Çekimim çok iyi olmadı sanırım... Işıktan kaynaklandığını düşünüyorum.

Mutfak masası için biraz parıltılı oldu ama gümüş rengini çok severim.Elimde de malzemeler olunca çok şık duracağını düşündüm.Bide masamda şeffaf örtü olduğundan çabukta leke olmayacağı için kullanımı rahat olacaktır benim için...






Malzemelerini alabilirsem birde örtüyü düz renk kumaştan, üstünün ranırını da desenli kumaştan dikmek istiyorum.Dikersem tabiki de onuda paylaşırım

2 yorum: