24 Aralık 2014 Çarşamba

ETAMİN SECCADE

Selam blog dostlarım hepinize hayırlı günlerr....bu gün hava çok ama çok güzel dışarıda güneş var:))Böyle güneşli günleri ne çok özlemişiz...Kış aylarının o gri tonlarını pek sevmem kasvetli gelir bana...Daha nice böyle güneşli günlere diyelim o zaman...

Evet gelelim yeni işimize.Tabi ki etamin işliyorummmmm:)Ya çok zevkli bu çarpı işi herkese bol bol tavsiye ederim.Aman dikkat bağımlılık yapıyor demedi demeyin:)))
Ne olacak bendeki bu etamin aşkı bilmem ki...
Bu seccadeyi bir arkadaşım için başladım çeyiz olacak umarım iyi günlerde mutlu günlerde kullanır.Ve kullanırken de umarım beni hatırlar.
Şimdi gelelim resimlere....




Bu kısım benim işlediğim kadar olan kısım bitince tamamını paylaşırım.Ama sizi de unutmadım sizde işlemek istersiniz diye şablonunuda paylaşıyorum.Çok eski bir dergiden alıntıdır.Ben farklı renker kullandım.Asıl renklerde alttaki resimde paylaştım.Kesinlikle etamin işlemeyi bilen herkese tavsiye ediyorum.Çünkü çok koolay ilerliyor.



 Üstte gördüğünüz tam orta üst kısmı oluyor.Yani tam ortadan başlanıp yanlara doğru devam ediliyor.Katlama yerleri kağıdın biraz deforme olmuş ama umarım anlayabilirsiniz






Yapmak isteyenlere kolay gelsinnnnnn:))bende bir an önce bitirip başka işlere başlamayı düşünüyorum.Herkese mutlu günlerrrrr....

2 yorum:

  1. seni böyle sık sık görmek ne güzel arkadaşım.....

    YanıtlaSil
  2. aynen canısı bundan sonra buralardayım inşallah... bunda da beraberiz yani :))

    YanıtlaSil