11 Aralık 2014 Perşembe

POLYESTER BOYAMA



 Selam blog dostlarım...bu gün polyester boyama kavonozlarımı paylaşıyorum.Şimdi siz bunadamı el attın diyebilirsiniz ama bunları ben yapmadım..






Canım arkadaşım Aydancım bunları bana hediye yapmış çok çok beğendim ve çok sevindim hatta bayıldım diyebilirim.Ama çok tatlılar dime:))






Arkadaşım bunların satışını yapıyor gördüğüm kadarıylada pek kolay bir işte değil...Emeğine sağlık canım arkadaşım teşekkür ederim

Alttaki bildiğiniz küçük kavanoz üstteki gülleride İstanbul Eminönünden temin ediyor.Tabiki asıl iş bunları boyamakta ve puantiye yapmakta...

Polyester boya ile boyanıp üstüne puantiye şablonuyla puantiyeleri yapılıyor.Ben denemedim ama aslında yorucu olduğu kadar eğlencelide görünüyor .

Yapmak isteyenlere fikir olsun...Almak isteyenlerede yardımcı olunur...

4 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar canım arkadaşının ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  2. çok hoşlar..arkadaşınıza kolay gelsin ve bol şans diliyorum.
    mutlu haftasonları

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler loveandsmile...sizede mutlu haftalar

    YanıtlaSil