2 Aralık 2014 Salı




Nişanda dağıtılan magnet, mendil vs. hediyelikler güzel oluyor o günün anısına...Bende farklı bişi olsun diye küçük şişelere değişik renklerde kolonya doldurdum ve dışınıda yine süsledim.Şişelerin ağzınıda mantar tıpalarla kapattım.

Yalnız ilk başta sadece bu renklerini bulabildim.Ama daha sonra gidip farklı renklerde yapıp yapamayacaklarını sordum.Aslında yapmıyorlarmış ama çok rica edince mavisi kırmızısı yeşilinide yaptı çokta güzel oldu ve en güzelide hepsi farklı farklı kokuyordu.






Üzerine birde nazar boncuğu yapıştırdım.Hepsini süslü bir sepet içine yerleştirip dağıttık.

 Malesef topluca sepet içindeki halini çekmeyi unutmuşum yada çektim bulamıyorum.4 yaşındaki cimcime kızımda silmiş olabilir.Hepiniz bilirsinizki çocuklar elektronik şeylere pekte meraklı..Aslında bu durum pekte tasvip ettiğim bir durum değil ama bir şekilde alıyorlar.

Neyse buda sizin için farklı bir fikir olabilir diye düşündüm yada bunu görünce sizde daha da farklı fikirler üretebilirsiniz.Bazı şeyleri hazır almaktansa kendim üretmeyi daha çok seviyorum.Hem ekonomikte oluyor...

2 yorum:

  1. ben bunları daha önce niye görmedim arkadaşım.çok güzel olmuşlar.....

    YanıtlaSil
  2. teşekkür edrim canımm... zaten kardeşimin nişanında yapmıştım baya oldu paylaşmayalı :)))fotosunu çekip kenarda beklettiklerim bunlar

    YanıtlaSil