22 Aralık 2014 Pazartesi

ÇİÇEKLİ ELBİSE

Bu kumaş bayadır evde duruyordu.Geçtiğimiz yaz bunu değerlendirmeye karar verdimBende bundan ne yapsam diye düşünürken kızıma elbise yapmayı düşündüm.Kalıp kullanmadım kızımın penyesini kendime kalıp yaptım ona göre kesip etek kısmınıda şeritler halinde kestim .tabi üç boy olarak...en ucunada ince güpür diktim ..işte sonuç bu ...





Kızım bayıldı.Zaten bilirsiniz eteği fırfırlı şeyleri pek severler:))Dediğim gibi geçtiğimiz yaz dikmiştim bu elbiseyi ama ancak paylaşabiliyorum.Paylaşcaklarım da pek bi birikmiş:)

Herkese mutlu haftalar diliyorum....

2 yorum:

  1. ben bu elbiseyi hatırladım sanırım :))
    ama hiç üstünde görmedim.ama güzel olmuş canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. aynen canım biraz bol geldi pek giyemedi o yüzden seneye bol bol görürsün canım:))

    YanıtlaSil